دیجی ترند

مقاله و اخبار تکنولوژی

دیجی ترند

مقاله و اخبار تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی

Poco X3 GT یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند برند پوکو است. این محصول اکنون آپدیت MIUI 14 را دریافت کرده است. به روز رسانی که شامل مجموعه ای از ویژگی های جدید و بهبودهای مختلف است. این آپدیت جدیدترین نسخه پوسته سفارشی معروف اندروید شیائومی است که عملکرد آن را بهبود بخشیده و تغییرات بصری و ویژگی های جدیدی را به همراه دارد. در ادامه با وبلاگ دیجی ترند همراه باشید.

به گفته GizmoChina، به‌روزرسانی MIUI 14 بهبودهایی را در رابط کاربری Poco X3 GT به ارمغان می‌آورد، از جمله انیمیشن‌های روان‌تر و سریع‌تر، افکت‌های انتقال جدید برای جابه‌جایی از صفحه‌ای به صفحه دیگر، آیکون‌های اصلاح‌شده، نوتیفیکیشن‌ها و منوی تنظیمات بازطراحی‌شده، سرعت بهبود یافته در سراسر جهان. رابط کاربری، راه اندازی سریع تر برنامه ها و پیش نمایش روان تر اشاره کرد. این آپدیت با شماره ساخت V14.0.1.0.TKPMIXM ارائه می شود و بر اساس سیستم عامل اندروید 13 توسعه یافته است. Poco X3 GT ابتدا با MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 راه اندازی شد و اکنون این به روز رسانی دومین (و احتمالاً آخرین) به روز رسانی بزرگ خود را نشان می دهد.

برای به روز رسانی Poco X3 GT خود، به برنامه Settings بروید و سپس System Updates را انتخاب کنید. اگر آپدیت جدیدی برای دستگاه شما منتشر شده باشد، پیامی برای دانلود و نصب آن دریافت خواهید کرد. توصیه می شود قبل از به روز رسانی از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل اطلاعات خود را از دست ندهید. اگر MIUI 14 هنوز برای دستگاه شما در دسترس نیست، باید کمی بیشتر منتظر بمانید زیرا به‌روزرسانی‌های سیستم عامل معمولاً طی چند روز یا حتی هفته‌ها برای همه کاربران ارائه می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی های جدید MIUI 14 اضافه شدن سیستم مدیریت حافظه مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای بهینه سازی استفاده از رم دستگاه و اطمینان از عملکرد بدون تاخیر برنامه ها و فرآیندها در نظر گرفته شده است. این ویژگی باعث می‌شود سریع‌تر بین برنامه‌ها جابه‌جا شوید و عملکرد کلی دستگاه را بهبود ببخشید. علاوه بر این، یک اپلیکیشن آب و هوای جدید به آپدیت مذکور اضافه شده است و از اپلیکیشن دوربین بهبودیافته و نمایشگر مصرف انرژی بازطراحی شده بهره می برد. MIUI 14 همچنین جدیدترین وصله‌های امنیتی، داشبورد جدیدی برای ویژگی‌های حریم خصوصی و سیستم مجوز به‌روز شده را روی دستگاه شما اعمال می‌کند.

 

منبع: مجله نوبل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۷
علی دیانتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی