دیجی ترند

مقاله و اخبار تکنولوژی

دیجی ترند

مقاله و اخبار تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی

وان پلاس از این فرصت استفاده کرد و از عرضه نسخه جهانی OnePlus 11 خبر داد و به معرفی یک گوشی تاشو در سال جاری اشاره کرد. حال یکی از افشاگران سرشناس اخبار فناوری جزئیات جدیدی از محصول تاشو این برند را به اشتراک گذاشته است. در ادامه با وبلاگ دیجی ترند همراه باشید.

Digital Chat Station می گوید اولین گوشی تاشو OnePlus احتمالا در سه ماهه سوم سال 2023 عرضه خواهد شد به عبارت دیگر علاقه مندان برای خرید این محصول باید تا جولای صبر کنند.

به گفته Androidauthority، نسخه اولیه گوشی تاشو OnePlus از صفحه نمایش بزرگ با وضوح 2K استفاده خواهد کرد. این نشان می دهد که محصول تاشو این شرکت چینی احتمالاً از طراحی مشابه Galaxy Z Fold 4 سامسونگ استفاده خواهد کرد.

رزولوشن ادعایی 2K صفحه نمایش تاشو OnePlus همچنین نشان می دهد که این محصول لزوماً نسخه تغییر نام تجاری Oppo Find N2 نخواهد بود. صفحه نمایش تاشو این گوشی از وضوح 1920 در 1892 پیکسل (فول اچ دی پلاس) استفاده می کند که کمی ضعیفتر از رزولوشن 2K است.

البته این احتمال وجود دارد که گوشی تاشو OnePlus از ویژگی های ظاهری Oppo Find N2 استفاده کند. با این حال، ما انتظار داریم که اطلاعات بیشتری در مورد اولین محصول تاشو OnePlus در هفته های آینده در دسترس قرار گیرد.

 

منبع: مجله نوبل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۳
علی دیانتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی