دیجی ترند

مقاله و اخبار تکنولوژی

دیجی ترند

مقاله و اخبار تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی

گوشی موبایل و لوازم جانبی؛ گوشی اقتصادی

دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۷:۰۱ ب.ظ

تلفن همراه یک تلفن همراه با یک کامپیوتر یکپارچه و سایر ویژگی‌هایی است که در اصل با تلفن همراه نیست. از جمله این ویژگی ها می توان به سیستم عامل، وبگردی و قابلیت اجرای برنامه های نرم افزاری اشاره کرد. گوشی های هوشمند بخشی از زندگی روزمره ما هستند و نه تنها به ما کمک می کنند تا با دیگران در ارتباط باشیم، بلکه امکانات بسیار گسترده تری مانند گرفتن عکس و فیلم، بازی، خواندن کتاب و غیره را در اختیار ما قرار می دهند. از این ویژگی ها و همچنین برای مراقبت از سلامت گوشی هوشمند به یک سری لوازم جانبی نیاز داریم. به همین منظور قصد داریم شما را با انواع گوشی های هوشمند و لوازم جانبی آن آشنا کنیم. در ادامه با وبلاگ دیجی ترند همراه باشید.

انواع برندهای گوشی هوشمند

از معروف ترین برندهای گوشی های هوشمند می توان به اپل یا آیفون، سامسونگ، شیائومی، هوآوی، وان پلاس، ردمی، اوپو، گوگل پیکسل، سونی، نوکیا، موتورولا، ال جی، ریلمی اشاره کرد. و تلفن مورد احترام قرار خواهد گرفت. با این حال، لیست برندهای گوشی های هوشمند به این موارد محدود نمی شود. برخی دیگر از برندهای سازنده موبایل هوشمند که ممکن است نام آنها را نشنیده باشید عبارتند از:

• اینفینیکس
• موبایل جی پلاس
• موبایل ایرانی JLX
• تلفن همراه دوجی
• تلفن همراه آبی
• تلفن همراه کاترپیلار
• تلفن همراه Gione
• تلفن همراه انرجایزر
• تلفن همراه Vivo
• تلفن همراه Verto

انواع گوشی های هوشمند بر اساس قیمت

طبیعتا هر چه بودجه بیشتری برای خرید گوشی هوشمند در نظر بگیرید، احتمال خرید یک گوشی ارزان قیمت باکیفیت بیشتر می شود. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید یک تلفن همراه با بودجه کم خریداری کنید. قیمت گوشی موبایل با توجه به امکانات آن متفاوت است. مثلا ممکن است تعجب کنید اما در حال حاضر در مرجع موبایل گوشی های تا سقف 2 میلیون تومان نیز موجود است که گوشی های ساده و ارزانی محسوب می شوند.

از طرفی وقتی بودجه خود را افزایش می دهید و مثلا می خواهید یک گوشی تا سقف 5 میلیون یا یک گوشی تا 7 میلیون تومان بخرید، این امکان وجود دارد که از برندهای معروفی مانند هواوی گوشی موبایل بخرید. موبایل، موبایل شیائومی و موبایل سامسونگ در بازار موبایل. افزایش ها را آماده کنید. با این حال می توانید خرید اقساطی گوشی را نیز به عنوان یک انتخاب در نظر بگیرید. قیمت سامسونگ A51 نیز در همین محدوده قرار دارد. اما برای خرید گوشی های پرچمدار باید محدوده بودجه گوشی های تا سقف 15 میلیون تومان یا گوشی های 15 تا 30 میلیونی را در نظر بگیرید. در این شرایط عده ای به فکر خرید گوشی موبایل اقساطی یا دست دوم از یک فروشگاه موبایل در تهران هستند.

قیمت گوشی نیز بر اساس رم دستگاه متفاوت است. گوشی ها دارای رم با ظرفیت های 2، 3، 4، 6، 8 و 12 هستند که هر چه رم گوشی بالاتر باشد عملکرد دستگاه نیز سریعتر است. اگر به دنبال یک موبایل با رم خوب هستید، یک موبایل 6 رم مانند Poco x3 Pro می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

انواع گوشی بر اساس حافظه داخلی

قیمت گوشی موبایل در فروشگاه موبایل نیز بر اساس حافظه داخلی می تواند متفاوت باشد. طبیعتا هر چه بودجه بیشتری در نظر بگیرید، حافظه داخلی گوشی نیز می تواند افزایش یابد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما قطعاً باید یک گوشی تا 256 گیگابایت یا بالاتر را در نظر بگیرید.

گاهی ممکن است یک گوشی تا 16 گیگابایت یا یک گوشی تا 32 گیگابایت برای شما کافی باشد، اما در هر صورت اگر می خواهید از گوشی خود برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده کنید، داشتن ظرفیت های بالاتر مانند گوشی تا 64 گیگابایت یا گوشی تا 128 گیگابایت و بالاتر را در نظر بگیرید.

انواع گوشی های مبتنی بر دوربین اصلی

علاوه بر دوربین سلفی، تلفن های همراه معمولا دارای لنز اصلی، لنز فوق عریض، لنز تله فوتو و سنسور عمق هستند. اگرچه وجود سه مورد آخر بسته به مدل گوشی متفاوت است، اما همه گوشی های هوشمند دارای دوربین اصلی هستند که کیفیت آن بر اساس تعداد پیکسل های سنسور تعیین می شود و به چند دسته 13، 16، 32، 48 تقسیم می شود. ، 64 و 108 مگاپیکسل. اگر می خواهید یک گوشی حرفه ای برای عکاسی تهیه کنید، خرید اقساطی گوشی نیز می تواند برای شما مناسب باشد.

انواع گوشی های مبتنی بر سیستم عامل

اگرچه دو سیستم عامل محبوب گوشی های هوشمند اندروید و آی او اس هستند، اما سیستم عامل های دیگری مانند ویندوز فون، بلک بری، بادا و غیره برای گوشی های هوشمند وجود دارد که دانلودر موبایل نیز بر اساس سیستم عامل گوشی می تواند متفاوت باشد.

انواع گوشی بر اساس کاربری

یکی از اولین و مهمترین فاکتورهایی که هنگام خرید گوشی باید در نظر بگیرید، استفاده از آن است. به عنوان مثال، برخی از گوشی ها، گوشی های مقرون به صرفه ای محسوب می شوند و تنها برای انجام کارهای ابتدایی و ساده کاربرد دارند. از طرفی گوشی میان رده گوشی ای است که اگرچه قیمت مقرون به صرفه ای دارد اما مهم ترین و ضروری ترین ویژگی های یک گوشی هوشمند برای آن در نظر گرفته شده است.
از میان گوشی های میان رده می توان به A51, Samsung A52, A8, A72, Samsung A12, Samsung A32, Poco X3, Redmi Note 10, A21, Xiaomi Note 9 و ... اشاره کرد.از دیگر گوشی ها می توان به تلفن های دانشجویی، موبایل های مخصوص بازی و ... اشاره کرد.

انواع لوازم جانبی گوشی

لوازم جانبی موبایل چیست؟ این روزها وقتی گوشی هوشمند می گیرید، یک بسته کامل دریافت می کنید. با این حال، گوشی های هوشمند تنها یک پلتفرم هستند و با استفاده از لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر قابل ارتقا هستند. برخی از لوازم جانبی مفید برای گوشی های هوشمند عبارتند از پاور بانک، هدفون، قاب و کاور، محافظ صفحه و غیره.

برخی از افراد به دنبال لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و برخی افراد به دنبال لوازم جانبی لوکس موبایل یا لوازم جانبی فانتزی موبایل هستند. هر نوع لوازم جانبی که برای گوشی هوشمند خود بخواهید در فروشگاه ها موجود خواهد بود. از سوی دیگر، لوازم جانبی جالب موبایل و خاص ترین لوازم جانبی موبایل می تواند بسته به برند دستگاه متفاوت باشد. به عنوان مثال از میان آنها می توان به لوازم جانبی موبایل موتورولا، لوازم جانبی موبایل نوکیا، لوازم جانبی موبایل هواوی، لوازم جانبی موبایل شیائومی و ... اشاره کرد.

لوازم جانبی موبایل و تبلت حتی می تواند بر اساس مدل گوشی متفاوت باشد. به عنوان مثال برخی از لوازم جانبی گوشی موبایل سامسونگ J7 با برخی از لوازم جانبی موبایل سامسونگ A51 متفاوت است و این تفاوت می تواند در قاب و قاب گوشی و محافظ صفحه نمایش آنها بیشتر باشد. لوازم جانبی لوکس موبایل در میان لوازم جانبی موبایل اپل بیشتر دیده می شود. از دیگر لوازم جانبی محبوب می توان به لوازم جانبی موبایل سامسونگ A5 2017، لوازم جانبی موبایل شیائومی ردمی نوت 4، لوازم جانبی موبایل ال جی و لوازم جانبی موبایل مایکروسافت XL950 اشاره کرد.

خرید انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی موبایل

فروشگاه اینترنتی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در سریع ترین زمان ممکن گوشی های موبایل نوت 9، نوت 10، موبایل تاشو سامسونگ، ردمی نوت 9، موبایل نوت 8 را تهیه کنید. لیست لوازم جانبی موبایل و ارزان ترین لوازم جانبی موبایل نیز در این فروشگاه اینترنتی خرید لوازم جانبی موبایل و موبایل موجود است و حتی می تواند برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل بسیار مناسب باشد. بنابراین اگر به دنبال فروشگاه لوازم جانبی موبایل و خرید و فروش لوازم جانبی موبایل هستید، دیجی کالا انتخاب مناسبی برای شماست. از طریق این سایت می توانید انواع گوشی های 5G، 4G، دو سیم کارته و تک سیم کارته را خریداری نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۰
علی دیانتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی