دیجی ترند

مقاله و اخبار تکنولوژی

دیجی ترند

مقاله و اخبار تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی

برخی مشخصات گلکسی تب S8 FE فاش شد

دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۳۰ ب.ظ

Samsung Galaxy S8 and S8+ at a glance.

سامسونگ مدتی است که کار روی مدل FE محصولات خود را آغاز کرده و آرام آرام به این سمت می رود. دستگاه مقرون به صرفه بعدی این شرکت، Galaxy Tab S8 FE خواهد بود که در واقع نسخه ارزان‌تری از تبلت پرچمدار آن، سری Galaxy Tab S8 است. در ادامه با دیجی ترند همراه باشید.

به گفته Wccftech، Galaxy Tab S8 FE از پنل LCD استفاده خواهد کرد. این در حالی است که مدل رده بالای آن از صفحه نمایش AMOLED استفاده می کند. نکته جالب در مورد تبلت مقرون به صرفه بعدی سامسونگ این است که از S-Pen و دیجیتالیزر Wacom استفاده می کند. قابلیتی که می تواند کل فرآیند کار با قلم استایلوس را در این دستگاه بهبود بخشد.

متأسفانه جزئیات زیادی در مورد تبلت مقرون به صرفه بعدی سامسونگ تاکنون در دسترس نیست. البته با توجه به استفاده از دیجیتایزرهای Waocm در گلکسی تب اس 8 FE، به نظر می رسد غول فناوری کره جنوبی تصمیم گرفته تا تجربه کاربری بهتری از کار با قلم را به خریداران این تبلت ارائه دهد.

علاوه بر این، می دانیم که Galaxy Tab S8 FE احتمالاً با تراشه MediaTek MT8791V عرضه خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ دقیقا چه زمانی از این محصول رونمایی خواهد کرد، اما گمانه زنی ها حاکی از آن است که این دستگاه در ماه آینده یا اوایل سال 2023 به طور رسمی معرفی خواهد شد.

البته، با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، جزئیات بیشتری در مورد Galaxy Tab S8 FE در دسترس قرار خواهد گرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۸
علی دیانتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی