دیجی ترند

مقاله و اخبار تکنولوژی

دیجی ترند

مقاله و اخبار تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی

قیمت تاج گل ارزان بستگی به نوع گل به کار رفته در آن دارد. یعنی می توانید تاج گل سه نسلی را سفارش دهید که از یک تاج با گل های بلند ارزان تر است اما گل شما در عرض چند ساعت پژمرده نمی شود.

در مورد تاج گل برای ویترین، کیفیت گل های استفاده شده در نمایشگرها با سایر دسته گل ها متفاوت است. از طرفی باید ماندگاری بیشتری داشته باشند تا طراوت خود را تا آخرین روز نمایشگاه حفظ کنند. بدنه و پایه آن باید از مواد مرغوب باشد. اما در نهایت شما نوع و رنگ گل را تعیین می کنید. تنها با چند کلیک می توانید تاج گل مورد نظر خود را از سایت گل خاتمی سفارش دهید و به موقع تحویل بگیرید، بدون اینکه در زمان هایی که مشغول کارهای دیگری مانند برگزاری مراسم افتتاحیه یا برگزاری مراسم هستید، در آنجا باشید. در ادامه با دیجی ترند همراه باشید.

تاج گل نمایشگاه

اگر جایی مثل مدرسه، کتابخانه یا نمایشگاه باز کنید، همان روبان قرمز یا خرید تاج گل افتتاحیه نقطه شروع داستان محسوب می شود. اساساً در یک افتتاحیه، شروع مناسبتی را جشن می گیریم که آغاز یک رویداد محسوب می شود. مثلاً افتتاحیه جشنواره فجر یا یک سری نمایشگاه بزرگ که خبری از بریدن روبان قرمز نیست. آنها اغلب با خرید تاج نمایش اقتصادی شروع یک رویداد مهم را در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اعلام می کنند. در این زمان از تاج برای تبریک و ابراز خوشحالی و باشکوهتر کردن مراسم مهمان و احوالپرسی ویژه به او استفاده می کنید.

در زمان برگزاری نمایشگاه یکی از مواردی که در غرفه ها جلب توجه می کند خرید تاج گل برای نمایشگاه است. گل هایی که در غرفه ها یا سالن کنفرانس نمایشگاه قرار می گیرند، غرفه ها را دو برابر زیباتر می کنند. از آنجایی که نمایشگاه ها به مدت 5 تا 7 روز برگزار می شود، در خرید تاج گل برای نمایشگاه جهانی باید از گل هایی استفاده کرد که علاوه بر ظاهر و کیفیت از کیفیت بالایی برخوردار باشند. پس مثلا در روز دوم با یک سری گل های خشک و خشک مواجه نمی شود. هنگام سفارش دسته گل ترحیم ارزان به چند ساعت گل تازه نیاز دارید، اما در مورد گل های نمایشی وضعیت متفاوت است.

تاج نمایشگاه بین المللی

قبل از خرید تاج گل در نمایشگاهی در تهران، خوب است که گل های مناسب برای افتتاح را بشناسید. این تاج معمولاً با گل های آنتریوم در رنگ های مختلف و لیلیوم تزئین می شود و تا سه متر ارتفاع دارد که با برگ های منحصر به فرد و زیبا درست می شود. می توانید پوستر گلدار یا کارت تبریک بدهید، البته جلوه گل بیشتری می دهد. از گل آنتوریوم برای روشنایی استفاده می شود. رنگ به طور قابل توجهی بر قیمت آن تأثیر می گذارد. زیرا علاوه بر رنگ های متفاوت این گل ها، به دلیل ظاهر گل های درشت و رنگارنگ، ماندگاری بالایی دارند و در ماهیت خرید گل تاثیر زیادی دارند. اصولاً تاجی اشرافی و زیبا از گل می دهد. گل لیلیوم که به گل سوسن نیز معروف است به دلیل شکل گل زیبای خود جلوه زیبایی به آن ها می بخشد. گل ها نیز در رنگ های مختلف وجود دارند که هر کدام نشان دهنده چیزی هستند. به عنوان مثال رنگ سفید نماد زیبایی و عظمت است. اگر قصد خرید تاج گل در نمایشگاه بین المللی تهران را دارید، هنگام ارسال گل به نمایشگاه بین المللی تهران باید به نکات امنیتی توجه کنید. حمل و نقل گل ها باید به گونه ای باشد که مانند گذشته با طراوت و زیبایی به نمایشگاه برسند.

بهترین تاج افتتاحیه

همانطور که گفته شد تاج گل انواع مختلفی دارد و می توان آنها را از جهات مختلفی طبقه بندی کرد. گل های تبریک با پایه و بدون پایه و برای مراسم افتتاحیه تاج گل با پایه های فلزی، پلاستیکی و چوبی قطعا انتخاب های بهتری هستند. پایه گل را می توانید به صورت رومیزی یا ایستاده سفارش دهید. اگر مراسم برنامه ریزی شده ممکن است چند روز طول بکشد یا در فضای باز برگزار شود، بهتر است گل های بادوام یا فصلی را انتخاب کنید. بسته به نوع مراسم، ممکن است بخشی در مرکز یا گوشه گل های نمایش داده شده برای افزودن متن تبریک و معرفی ارسال کننده تاج گل در نظر گرفته شود. این قطعا گزینه خوبی برای استفاده است، به خصوص زمانی که نمی توانید شخصا در مراسم شرکت کنید.

بد نیست بدانید که حتی نوع گل های استفاده شده در گلدسته تبریک و رنگ و تعداد آنها می تواند پیام های مختلفی را از طرف فرستنده منتقل کند:
گل آفتابگردان نماد دوستی و وفاداری است.
گل سوسن نمادی از حسن نیت و آغاز دوستی ها و ارتباطات است.
گل آلسترومریا نماد ثروت و خوشبختی، رنگ نارنجی به معنای سخت کوشی و رنگ سفید اهمیت شما را برای گیرنده گل نشان می دهد.
گل های آماریس نمادی از اعتماد به نفس و قدرت هستند و انتخابی عالی برای استفاده در مراسم افتتاحیه تاج گل جشن هستند.

جمع بندی

همه رنگ های ارکیده نماد عشق و زیبایی هستند، اما هر رنگ معنای خاصی دارد. ارکیده سفید نماد فروتنی، ارکیده بنفش نماد تحسین، احترام و وفاداری و ارکیده زرد نماد شادی و شروع های جدید است. یکی از بهترین گل ها برای نشان دادن حس شانس، گل بشکه یا گل زنبور عسل است. به غیر از این گل ها، گل های داوودی نیز نمادی از مثبت اندیشی و شادی هستند، بنابراین برای تاج گل بسیار مناسب هستند.

 

 

منبع: 110designs

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۳
علی دیانتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی