دیجی ترند

مقاله و اخبار تکنولوژی

دیجی ترند

مقاله و اخبار تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی

لیست گوشی های ارزان قیمت شیائومی | 2 تا 4 میلیون

چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۰۸ ب.ظ

Best Xiaomi Smartphones 2019 (october 2019): Updated every Month -  XiaomiToday

گوشی های شیائومی بین 2 تا 4 میلیون در بازار یافت می شوند. گوشی های تا 4 میلیون شیائومی گوشی هایی هستند که امکانات و قابلیت های متنوعی را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می دهند و به همین دلیل گوشی های شیائومی کمتر از 4 میلیون طرفدار دارند. در این مقاله می توانید بهترین گوشی های شیائومی را با قیمتی بین 2 تا 3 تا 4 میلیون دلار پیدا کنید.

بسیاری از گوشی های ارزان قیمت شیائومی وجود دارد و در این مقاله به افرادی که به دنبال گوشی های ارزان قیمت شیائومی هستند کمک خواهیم کرد. از توضیحات می توانید به نقاط قوت و ضعف گوشی ها پی ببرید، اگر اطلاعاتی در مورد آن دارید، متاسفانه توضیحات ذکر نشده است، می توانید در قسمت نظرات ما را دنبال کنید.


در واقع امروزه گوشی های ارزان قیمت شیائومی در ذهن برخی از کاربران به عنوان محصولاتی کم ارزش تعریف می شوند و در این قسمت قصد داریم به تمامی شایعات پیرامون گوشی های ارزان قیمت شیائومی پایان دهیم. قابل درک است که همانطور که می دانید در ازای هزینه ای که قصد خرید گوشی را دارید، با ویژگی های سخت افزاری مواجه خواهید شد. بدیهی است که باید بدانید بررسی قسمت های مختلف گوشی های ذکر شده می تواند به شما در خرید محصولات شیائومی کمک کند، پس توصیه می کنیم با ما همراه باشید.


اگر به دنبال ارزان ترین گوشی شیائومی برای خرید هستید، نگران نباشید زیرا در این مقاله از سایت شهر سخت افزار بهترین گوشی های این شرکت را به شما معرفی می کنیم. با بررسی اطلاعات گوشی ها می توانید تصمیم بهتری برای خرید بگیرید. البته باید بدانید که با قیمت های پایین نمی توان انتظار محصولات قوی را داشت، اما با این وجود تصمیم گرفتیم بهترین گزینه را با توجه به بودجه شما به شما معرفی کنیم. توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر در مورد گوشی های ارزان قیمت شیائومی با ما همراه باشید.


شیائومی، یکی از قوی ترین رقبای سامسونگ، فعالیت خود را در چین در سال 2010 آغاز کرد. این شرکت اولین کسب و کار خود را در زمینه تولید تلفن همراه و به دنبال آن تولید محصولات الکترونیکی مصرفی و انواع دستگاه ها آغاز کرد که در سال های اخیر نقش مهمی در بازار بین المللی ایفا کرد و ارزن را به یکی از رقبای اصلی سامسونگ تبدیل کرد. . اکثر گوشی های آن از سیستم عامل مدرن، باتری های قدرتمند و شارژ سریع و صفحه نمایش مقاوم گوریلا گلس استفاده می کنند. در ادامه با معرفی بهترین گوشی های 4 میلیونی شیائومی با ما همراه باشید. به نظر شما کدام محصول کمتر از 4 میلیون گوشی دارد؟

گوشی های مقرون به صرفه شیائومی بین 2 میلیون تا 4 میلیون تومان هستند

اگر به دنبال بهترین گوشی های شیائومی هستید، به شما توصیه می کنیم تا پایان این مقاله که به بهترین گوشی های نسخه های مختلف اشاره می کنیم، با ما همراه باشید و سپس لیست گوشی های زیر 4 میلیون شیائومی را با آنها مشاهده کنید. جزئیات و مشخصات فنی. به نظر شما کدام گوشی شیائومی بین 2 تا 4 میلیون می ارزد؟

1. گوشی های ارزان قیمت شیائومی ردمی 9 سی

Xiaomi Redmi 9C Honest Review: Value for Money Excellence or Failure?​ –  C4RE.GR

نمایشگر: 6.5 اینچ پردازنده: Mediatek Helio G35 دوربین ها: 2 + 2 + 13 مگاپیکسل دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل | رم: 2 یا 3 یا 4 گیگابایت حافظه: 32 یا 64 گیگابایت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت قیمت: حدود 3 میلیون تومان

گوشی Redmi 9C را می توان یکی از بهترین گوشی های شیائومی بین 2 تا 3 میلیونی دانست. البته با توجه به نوسان قیمت می توان این گوشی را جزو گوشی های ۲ میلیونی شیائومی نیز دانست.
این گوشی از پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G35 بهره می برد و همچنین بر روی سیستم عامل اندروید 10 با رابط MIUI 12 اجرا می شود که عملکرد روان دستگاه را فراهم می کند. Redmi 9C در 4 نوع با 2.3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت داخلی موجود است. حافظه یا 3.4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی نظرات خود را در مورد گوشی های ارزان قیمت شیائومی به اشتراک بگذارید.

 

از دیگر مشخصات این گوشی شیائومی بین 2 تا 4 میلیون می توان به صفحه نمایش بزرگ 6.53 اینچی (فبلت) IPS LCD با وضوح 720 در 1600 پیکسل با تراکم پیکسلی 269 پیکسل در هر اینچ اشاره کرد.
یکی از بهترین های مقاله، گوشی شیائومی 4 میلیون یورویی است که در مقایسه با تجهیزات و امکانات گزارش شده، قیمت مناسبی دارد. اگر به دنبال یک گوشی خوب و بادوام در این زمینه هستید، توصیه می شود برای اطمینان از کیفیت بالا، دوباره مشخصات سخت افزاری این محصول را بررسی کنید. شیائومی امروزه به یکی از شرکت های تولید کننده گوشی های باکیفیت تبدیل شده است زیرا مواد اولیه مرغوبی را در تولید محصولات خود در نظر می گیرد. در زیر می توانید سایر تلفن های پیشنهادی برای استفاده با ما را بیابید.


شیائومی دوربین سه گانه این گوشی را ارزیابی کرده است که کیفیت آن 13 مگاپیکسل (عرض)، 2 مگاپیکسل (ماکرو) و 2 مگاپیکسل (عمق) است که تجربه عکاسی حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین دوربین جلو یا سنسور سلفی از یک دوربین 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. اگر به دنبال گوشی دیگری هستید که در لیست گوشی های مقرون به صرفه شیائومی نباشد، می توانید آن را برای ما ارسال کنید.


2. شیائومی ردمی 9; از گوشی های شیائومی گرفته تا گوشی های بین 2 تا 3 میلیون تومانی شیائومی ارزان هستند

Xiaomi Redmi 9 : meilleur prix, fiche technique et actualité - Smartphones  - Frandroid

عملکرد: 6.5 اینچ اپراتور: Mediatech Helio G80 دوربین: 2 + 5 + 8 + 13 مگاپیکسل دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل رم: 3 یا 4 یا 6 گیگابایت حافظه: 32 یا 64 یا 128 گیگابایت باتری: 5020 میلی آمپر ساعت قیمت در حدود:
دومین گوشی شیائومی بین 2 تا 4 میلیونی متعلق به ردمی 9 است و می توان آن را بهترین گوشی زیر 3 میلیون شیائومی نامید. یکی از ویژگی‌های خوب این گوشی این است که حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و زیر لنز دوربین تعبیه شده است.

Redmi 9 بر روی سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 11 اجرا می شود و از پردازنده 12 نانومتری Mediatek Helio G80 پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش بزرگ 6.53 اینچی از نوع IPS LCD (فبلت) است که وضوح بی نظیر 1080 در 2340 پیکسل با تراکم 395 پیکسل در هر اینچ را ارائه می دهد و از همه مهمتر این صفحه نمایش گوشی مجهز به گوریلا است. شیشه 3. است.


گوشی شیائومی ردمی 9 انتخاب خوبی در بین گوشی های ارزان قیمت زیر 4 میلیون شیائومی خواهد بود و یکی از ویژگی های برجسته آن دوربین سه گانه قدرتمند است که برای انجام عملکردهای مختلف یک دوربین طراحی شده است. سایر سخت افزارها مانند چیپست ها و پردازنده های ذکر شده در مشخصات بالا از سطح بالایی برخوردار هستند که می توانند سرعت و عملکرد بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سرعت برای آنها بسیار مهم است، این گوشی با توجه به ارزش بالا و قیمت مقرون به صرفه، انتخاب خوبی برای خرید خواهد بود.


شیائومی ردمی 9 یکی از 3 میلیون گوشی برتر شیائومی تومانی در سه نسخه حافظه داخلی 32 گیگابایتی با 3 گیگابایت رم یا 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم یا 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم و همچنین دارای چهار لنز دوربین عرضه می شود. 13 مگاپیکسل (واید)، 8 مگاپیکسل (فوق عریض)، 5 مگاپیکسل (ماکرو) و 2 مگاپیکسل (عمق).


دوربین جلو نیز دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض سلفی است. ناگفته نماند که این گوشی از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند، البته یک شارژر 10 واتی در جعبه وجود دارد. اگر به دنبال خرید یک گوشی از شیائومی بین 2 تا 3 میلیون هستید، ردمی 9 قطعا انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

 

3. شیائومی ردمی 8; گوشی های مقرون به صرفه شیائومی

https://www.presse-citron.net/app/uploads/2019/10/redmi-8-2020.jpg

نمایشگر: 6.2 اینچ پردازنده: اسنپدراگون 439 دوربین ها: 2 + 12 مگاپیکسل دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل | رم: 3 یا 4 گیگابایت حافظه: 32 یا 64 گیگابایت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت قیمت: حدود 3 میلیون تومان

سومین مورد در لیست ۲ تا ۳ میلیون گوشی شیائومی، مدل Redmi 8 این شرکت است. این گوشی دارای پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 439 با سیستم عامل اندروید 9 با رابط کاربری MIUI 10 است. Redmi 8 دارای صفحه نمایش 6.22 اینچی IPS LCD است که وضوح 720 در 1520 پیکسل و تراکم پیکسل 270 پیکسل در هر اینچ را ارائه می دهد و لازم به ذکر است که صفحه نمایش در برابر گوریلا گلس 5 مقاوم نیست. یکی از ویژگی های از گوریلا گلس 5 که در برابر سقوط از ارتفاع و پاشیدن آب بسیار مقاوم است.


در بین بهترین گوشی های شیائومی زیر 4 میلیون 2021 باید بدانید که گوشی شیائومی ردمی 8 خرید خوبی خواهد بود زیرا می توانید با سرعت خوب و رم خوب در این گوشی به آن دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی های بارز این گوشی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که به شما این امکان را می دهد تا مدت زیادی روی گوشی بمانید و از بازی ها و کارهای مورد نظر خود لذت ببرید. بدون شک تفاوت در اندازه بزرگ صفحه نمایش و کیفیت بالای آن می تواند زیبایی فوق العاده ای به شما بدهد. اگر به دنبال محصولات دیگری هستید، توصیه می کنیم با ما همراه باشید.


این گوشی از گوشی های شیائومی بین 2 تا 3 میلیون، تنها در دو نسخه با حافظه داخلی 32 گیگابایت با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم ارائه شده است. شیائومی برای این گوشی یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که یکی از بهترین گوشی های زیر 4 میلیون شیائومی است و از شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می کند. Redmi 8 دارای دو سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی (عمق) است. سنسور سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسلی است.


4. شیائومی ردمی نوت 9 (4G) | گوشی های مقرون به صرفه شیائومی

Vente Xiaomi Redmi Note 9 Global Version 6,53 pouces 48MP Quad Camera 3GB  64GB 5020mAh Helio G85 Octa core 4G Smartphone - Banggood Français sold  out-arrival notice-arrival notice

صفحه نمایش: 6.5 اینچ پردازنده: Mediatek Helio G85 دوربین: 2 + 2 + 8 + 48 مگاپیکسل دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل | رم: 3 یا 4 یا 6 گیگابایت حافظه: 64 یا 128 گیگابایت باتری: 5020 میلی آمپر ساعت قیمت: حدود 4 میلیون تومان


Redmi Note 9 چهارمین گوشی از چهار میلیون تلفن همراه شیائومی است که تقریباً مشابه مدل قبلی است، اما شما می توانید Redmi Note 9 را در دو نسخه 4G یا 5G تهیه کنید. این گوشی مانند مدل قبلی خود دارای صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی IPS LCD با وضوح خوب ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، روشنایی ۴۰۰ نیت و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ است. دوستان عزیز می توانید گوشی های مورد نظر خود را در قسمت نظرات ارزان ترین گوشی شیائومی برای ما ارسال کنید.

گوشی بعدی که به شما اطلاع می دهد، شیائومی ردمی نوت 9 (4G) است که در لیست بهترین گوشی های تا 4 میلیون قرار دارد و اولین محصول با دوربین قدرتمند است و امکان عکس برداری را به شما می دهد. با زیبایی خود را جذب کنید. در این راستا پشتیبانی از فناوری 4G و در دسترس بودن دستگاه های میان رده می تواند گزینه خرید مناسبی برای بسیاری از بازی ها باشد و در اولین تجربه کاربری شاهد سطح بالایی از گوشی ها باشید. شیائومی دارای تعدادی ویژگی نرم افزاری است که باید در نظر داشته باشید و این مقاله توصیه می کند که با ما همراه باشید و نظرات خود را در مورد گوشی های ارائه شده به اشتراک بگذارید.


یکی از ویژگی های عالی گوشی ردمی نوت 9 این است که صفحه نمایش آن در برابر گوریلا گلس 3 محافظت شده و به حسگر اثر انگشت مجهز است. این شرکت چینی از پردازنده خوب 11 نانومتری اسنپدراگون 662 برای این گوشی استفاده کرده و آن را به سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 12 نیز مجهز کرده است. در ادامه مقاله ارزان ترین گوشی شیائومی با ما همراه باشید.


بسته به بودجه و نیاز شما، Redmi Note 9 در سه نسخه حافظه داخلی موجود است. 64 گیگابایت با 3.4 گیگابایت رم یا 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم. به مهم ترین قسمت بررسی دوربین Redmi Note 9 رسیدیم که گوشی را از دید کاربر معرفی می کند. گوشی XiaomiRedmi Note 9 از سه لنز دوربین تشکیل شده است: 48 مگاپیکسل (عرض)، 8 مگاپیکسل (فوق عریض) و 2 مگاپیکسل (عمق اندازه گیری). سنسور سلفی نیز از یک لنز 8 مگاپیکسلی (زاویه باز) تشکیل شده است. بدون شک ردمی نوت 9 یکی از بهترین گوشی های شیائومی بین 2 تا 4 میلیون است.


5. شیائومی ردمی 9 تی; ارزان ترین گوشی شیائومی

https://images.frandroid.com/wp-content/uploads/2021/04/xiaomi-redmi-9t-dos-scaled.jpg

نمایشگر: 6.5 اینچ پردازنده: اسنپدراگون 662 دوربین ها: 2 + 2 + 8 + 48 مگاپیکسل دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل | رم: 4 یا 6 گیگابایت حافظه: 64 یا 128 گیگابایت باتری: 6000 میلی آمپر ساعت قیمت: حدود 4 میلیون تومان


یکی دیگر از گوشی های xiaomi زیر 4 میلیون، Redmi 9T است که از پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 662 بهره می برد که اندروید 10 را با رابط کاربری MIUI 12 اجرا می کند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با وضوح 1080 x 2340 پیکسل با پیکسل است. تراکم 395 پیکسل در اینچ البته ناگفته نماند که صفحه نمایش آن در برابر گوریلا گلس 3 مقاوم است. نظر خود را در مورد ارزان ترین گوشی شیائومی به اشتراک بگذارید.


در مقاله گوشی 4 میلیون شیائومی محصول فوق العاده دیگری را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از امکانات می توان ساعت های طولانی از آن استفاده کرد. گوشی شیائومی ردمی 9 تی محصولی قدرتمند و محبوب در بین ایرانیان بوده است. با استفاده از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی این گوشی از نوع لیتیومی می توانید ساعت های طولانی روی گوشی بمانید و شروع به بازی کنید. از دیگر ویژگی های محصول که در مشخصات فنی آن نیز ذکر شده است می توان به رم بالا اشاره کرد که سرعت بالایی را در اختیار شما قرار می دهد. دوربین 48 مگاپیکسلی نیز از دیگر نقاط قوت این گوشی است. اگر به دنبال گوشی قدرتمندی هستید که برای مدت طولانی پاسخگوی نیازهای شما باشد، استفاده از این محصول پیشنهاد می شود.


این گوشی در سه نوع حافظه داخلی 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایتی با رم 4 یا 6 گیگابایتی عرضه می شود. باتری این گوشی لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع 18 واتی و شارژ معکوس 2.5 واتی پشتیبانی می کند. چهار سنسور دوربین برای این گوشی در نظر گرفته شده است: 48 مگاپیکسل (واید)، 8 مگاپیکسل (فوق عریض)، 2 مگاپیکسل (ماکرو) و 2 مگاپیکسل (عمق). دوربین جلو نیز دارای سنسور 8 مگاپیکسلی (زاویه عریض) است.

 

سخن پایانی

مقاله ای از دیجی ترند با موضوع ارزان ترین گوشی شیائومی در اختیار شما عزیزان قرار گرفت که در این میان به گوشی های بسیاری اشاره شد که میتوانید نظر خودرا در مورد ارزان ترین گوشی شیائومی باما در میان بگذارید. همچنین اگر گوشی دیگری مدنظر شماست که در لیست ارزان ترین گوشی شیائومی وجود نداشته میتوانید آنرا در بخش نظرات برای ما ارسال کنید. به نظر شما بهترین گوشی های شیائومی تا 4 میلیون که ارزش خرید بالایی دارند، کدام موارد هستند؟ شما کدام یک از گوشی های شیائومی تا 4 میلیون را پیشنهاد می‌کنید؟ از نظر شما گوشی موبایل شیائومی بین 2 تا 4 میلیون تومن ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۹
علی دیانتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی